لیدی مخفی پارت۷

مدیر وبلاگ · 15:11 1400/02/17

سلام الان می خوام اندازه ی سه پارت بزارم چون چند وقته اصلا نزاشتم

لتفا برو ادامه

تبدیل شدم و به خونه ی ابر قهرمان جدید رفتم او همچي را از اول تعریف کرد حويتش را اسمش را او معجزه آسای گرگ را دارد و نوه ی استاد فو هست و حويت من هم می داند ماله گربه ی سیاه هم می داند،ولی به من نگفت.

او همان شروری است که به مدرسه آمده بود.!

نام کوامي اش هم لينيا بود و باید می گفت لينيا وقت زوزه کشيدنه.

دوباره رفتم خونه ی آدرین تا پروژه را درست کنیم تقریبا نصفش را خودش درست کرده بود.

من سر هاشون را درست کردم و آدرین بقیه ی جاها را.

وقتی تموم شد رفتیم مدرسه تا تحویلش بدیم و بعد کله مدرسه به جشنواره ی قهرمان کوچک رفت.

 

 

 

 

آخر شب برگشتیم خونه خیلی خسته بودم برای همین غذا نخوردم و رفتم خوابیدم.

 

 

 

 

 

 

هیچ ابر شروری نیست اجيبه!

رفتم مدرسه

درس ورزش داشتیم بعد رفتم کتاب خونه و کتابی که خیلی منطزرش بودم را برداشتم و رفتم که بخونمش.

ناگهان اليا آمد و گفت: اولین کسی که ازش مساحبه می کنم مرينت هست. و پرسید نظرت راجب قهرمان ها چيه؟

من: خیلی خوبن مخصوصا دختر کفشدوزکي اون عالييييي گربه ی سیاه هم خوبه آره.

اليا: راجبش قهرمان جدید چي؟؟؟

من: امم من اون را ندیده ام کسی راستش او را ندیده معلوم نیست کیه ولی بنظرم ممکنه معجزه آسا ی گرگ را داشته باشه.

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان این پارت اگه می خواين دفعه ی بعدی بیشتر بزارم.